Képzőszerv regisztrációja és adatainak karbantartása a külső weboldalon

1. Képzőszerv regisztrációja a webes portálon 2. Képzőszerv bejelentkezése és a felhasználói felület bemutatása 3. Ügyfél rögzítése a képzőszerv által 4. A képzőszerv kapcsolattartási adatainak módosítása a képzőszerv által

 

Ügyfél regisztrációja és adatainak karbantartása a külső weboldalon

1.Ügyfél regisztrációja a webes portálon (azonosító számmal) 2. Ügyfél regisztrációja a webes portálon (azonosító szám nélkül) 3. Ügyfél bejelentkezése és a felhasználói felület bemutatása 4. Ügyfél fényképes igazolványának feltöltése 5. Az ügyfél kapcsolattartási adatainak módosítása az ügyfél által

 

Képzőszerv által végezhető műveletek a képzés- és vizsgaalkalmakban

1. Képzési események kezelése a képzőszerv által 2. Képzési igazolások kezelése képzőszerv által 3. Vizsgaalkalmak kezelése a képzőszerv által

 

 

Képzőszerv általi vizsgaügyintézés

1. Vizsgajelentkezés benyújtása képzőszerv által 2. Pótvizsga-jelentkezés benyújtása képzőszerv által 3. Hiánypótlás vizsgajelentkezéshez képzőszerv által 4. Vizsgajelentkezés lemondása képzőszerv által

 

 

Ügyfél általi vizsgaügyintézés

1. Vizsgajelentkezés benyújtása ügyfél által 2. Hiánypótlás vizsgajelentkezéshez ügyfél által 3. Vizsgajelentkezés lemondása ügyfél által

 

 

Gyakori ügyfélproblémák

1. Elfelejtett jelszó a képzőszerv esetében 2. Elfelejtett jelszó az ügyfél esetében