Ugrás a találatokra
2015
jún. 17
szerda

Az életminőséget és közlekedésbiztonságot is javítja az új M85-ös gyorsforgalmi út

2015. június 17.
Az utóbbi öt évben hat halálos közúti közlekedési baleset történt azon az útszakaszon, amelynek kiváltása a Győr és Kóny között átadott új 16 kilométeres szakasz feladata lesz: az M85-ös 2x2 sávos gyorsforgalmi út nemcsak közlekedésbiztonsági szempontból jelentős, hanem a térség életminőségét is jelentősen javítja.

2014
ápr. 08
kedd

Konferenciasorozat a hosszú élettartamú útpályaszerkezetekről

2014. április 08.
​A Magyar Betonburkolat Egyesület 2014-ben „Hosszú élettartamú útpályaszerkezetek” címmel konferencia sorozatot szervez az ország hat városában. A konferencia a KTE Közúti Szakosztályának egyetértésével szerveződik, védnöke Thoroczkay Zsolt, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Közlekedési Infrastruktúra Főosztályának vezetője.

2013
szept. 10
kedd

A magyar közúthálózat a következő uniós költségvetési időszak küszöbén

2013. szeptember 10.
Hároméves szünet után a Közlekedéstudományi Egyesület szervezésében ismét megrendezték az Útügyi Napokat – immáron 38. alkalommal. A hajdúszoboszlói kétnapos konferencia hagyományosan az útügyi szakma legnagyobb találkozója, amelyen a szakemberek megvitatták a közlekedés politika aktuális irányait, a kormányzati stratégia közutas vonatkozásait, beszámolót hallhattak a Nemzeti Közlekedési Stratégia kidolgozásának állásáról, illetve az EU új költségvetési időszakának forráslehetőségeiről.

2012
okt. 15
hétfő

Megújul a győri Baross-híd

2012. október 15.
Győr két „belvárosát" – a Városház neobarokk környezetét és a Nádorvárost – összekötő Baross Gábor út vasút feletti átvezetését biztosító híd 1893-ban épült. 1945-ben lebombázták, majd 1948-ban újjáépítették. A növekvő forgalmi igények kielégítésére 1957-ben kiszélesítették és megerősítették a hidat, 1980-ban pedig kétoldali, konzolos gyalogjárdát építettek.